دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو

masoud sahraee | سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

دانلود البوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو
البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو با کیفیت 320 – 128 با لینک مستقیم
Download New Album Mohammad Alizadeh – Ghoftam Naro

دانلود آلبوم محمد علیزاده گفتم نرو دانلود البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو

 دانلود البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو

البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو

دانلود البوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو

.

[جمعه 26 دی از نما فیلم]

.

بیوگرافی محمدعلیزاده :

در 23 دی سال 1360 در اشتهارد کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن 19 سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند .

.

اولین برنامه رسمی :

محمد علیزاده اولین برنامه رسمی اش بر روی صحنه را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1391 برگزار کرد. وی آخرین برگزار کننده کنسرت در سی آمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1393 بود که اجرای وی در این جشنواره مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. این دومین باری بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان می‌رسید. علیزاده هم اکنون رکوردار کنسرت‌های ایران است .

.

آلبوم ها :

آلبوم همخونه
اولین آلبوم محمد علیزاده است که در سال 1387 منتشر گردید و فضای موسیقیایی اش با آلبوم‌های بعدی اش بسیار فرق می‌کند و در واقع پله‌ای برای ورود وی به بازار موسیقی کشور بود. قطعات این آلبوم با حال و هوای آن دوره موسیقی پاپ ایران قرابت زیادی دارد.

آلبوم سورپرایرز

آلبوم سورپرایز با یازده تِرک حاصل سه سال تلاش محمد علیزاده بود و در حالی که تمام شرایط محیای انتشار آلبوم در بازار موسیقی کشور محیا بود بطور کاملاً غافلگیرانه سر از فضای مجازی درآورد.

آلبوم دلت با منه

آلبوم دلت با منه سومین آلبوم رسمی این خواننده می‌باشد که در سال 1391 و البته بهمراه آلبوم سوپرایز در یک پکیج عرضه شد. این آلبوم شامل هشت قطعه است. اکثر ترانه‌های این آلبوم را خود علیزاده سروده و سید محمد کاظمی، مسعود سلیمانی و مجید صالحی در این زمینه با او همکاری کرده‌اند.

البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو…بزودی از نما فیلم


 دانلود البوم جدید محمد علیزاده گفتم نرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی