دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی بنام احوال بارون
اهنگ امید علومی و سحر قریشی احوال بارون با کیفیت 320 – 128 همرا با متن اهنگ
Download New Music Omid Oloumi & Sahar Ghoreyshi – Ahval Baroon

Omid Oloumi ft Sahar Ghoreyshi Ahvale Baroon دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی بنام احوال بارون

دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی بنام احوال بارون


متن اهنگ امید علومی و سحر قریشی احوال بارون

.

نمیدونی چه حالیه بفهمی اون که دنیاته دلش جایی گرفتاره

نمیدونی چه حالیه بدونی اون نمیادو دلت بازم امیدواره دلت بازم امیدواره

عجب حال بدی دارم بزار اغرار کنم بی تو همیشه با خودم تنهام

بزار اغرار کنم بی تو از این فاصله ها خستم پر از بیخوابیه چشمام

نمیدونی چه حالیه بفهمی اون که دنیاته دلش جایی گرفتاره

♫♫♫♫♫♫

اهنگ امید علومی و سحر قریشی احوال بارون

♫♫♫♫♫♫

نمیدونی چه حالیه بدونی اون نمیادو دلت بازم امیدواره دلت بازم امیدواره

عجب حال بدی دارم بزار اغرار کنم بی تو همیشه با خودم تنهام

بزار اغرار کنم بی تو از این فاصله ها خستم پر از بیخوابیه چشمام

نمیدونی چه حالیه بفهمی اون که دنیاته دلش جایی گرفتاره

نمیدونی چه حالیه بدونی اون نمیادو دلت بازم امیدواره دلت بازم امیدواره


دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی بنام احوال بارون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی