دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم

masoud sahraee | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دانلود اهنگ سعید کرمانی بنام من میرم
اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم با کیفیت 320 – 128 همراه با متن آهنگ
Download New Music Saeed Kermani – Daram Miam

Saeed Kermani Man Miram 480x480 دانلود اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم

 دانلود اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم

اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم

متن اهنگ سعید کرمانی به نام من میرم

.

تو هیچ جایی نرو چمدونات و باز کن

این خونه مال تو حالا توش پرواز کن

اون که باید بره آره می دونم خود منم

پس من میرم که نبینمت دور و برم

من میرم میرم که نبینی اشکام و

من میرم میرم که نبینی دردام و

من میرم میرم که نبینی اشکام و

من میرم میرم که نبینی دردام و

آهنگ جدید سعید کرمانی بنام من میرم

از این خونه سهمم فقط یه عکس رو دیواره

تو اون عکس یه مرده که شخصیتش الان بیماره

حالا تو موندی و خودت با دیوارای این خونه

منم یه جوری میرم که ردی ازم نمی مونه

من میرم میرم که نبینی اشکام و

من میرم میرم که نبینی دردام و

من میرم میرم که نبینی اشکام و

من میرم میرم که نبینی دردام و



 دانلود اهنگ جدید سعید کرمانی من میرم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی