دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت

masoud sahraee | جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ب.ظ

دانلود موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی بنام ادامه میدمت
موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت با کیفیت عالی 1080p بدون تگ تبلیغاتی سایت
Download New Music Video By Shadmehr Aghili_Edame Midamet

24536453 دانلود موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت


دانلود موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت

موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت

متن اهنگ شادمهر عقیلی ادامه میدمت

[جمعه شب 8 بهمن از نما فیلم …]

.

من دلم با موندنه ، که ادامه میدمت

تو به چی شک داری؟ اینجوری نبینمت

میتونیم برگردیم ، اگه این راه بَده

اگه نه تا پیشمی ، به دلت بَد راه نده

مث هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

روی احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

هیشکی اندازه ی من موندنو باور نداشت

موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت

من هنوز کنارتم از دو راهی بگذریم

به تو ثابت میکنم ، از همه مهم تری

اگه هرجا بعد از این مطمئن نبینمت

تو به هر راهی بری من ادامه میدمت

مث هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

روی احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

هیشکی اندازه ی من موندنو باور نداشت

مث هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

روی احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

.

جهت حمایت از نما فیلم و شادمهر عزیز این مطلب را به اشتراک بگذارید

موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت…بزودی از نما فیلم 8 بهمن

دانلود موزیک ویدیو شادمهر عقیلی ادامه میدمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی