دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود اهنگ جدید محمد رضا گلزار بنام چی شد

masoud sahraee | شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۸ ب.ظ

دانلود آهنگ محمد رضا گلزار بنام چی شد
اهنگ جدید محمد رضا گلزار چی شد با کیفیت 320 – 128 همرا با متن آهنگ
Download New MusicMohammadreza Golzar – Chi Shod

Mohammadreza Golzar Chi Shod دانلود اهنگ جدید محمد رضا گلزار بنام چی شد

 دانلود اهنگ جدید محمد رضا گلزار بنام چی شد


متن  اهنگ جدید محمد رضا گلزار چی شد

.

چی شد چرا حست عوض شد یهو تنهام گذاشتی سر چیزای بیخود

تو هیچ وقت مثل حرفات نبودی باشه من بد تو خوبی

ولی حقم نبود که منو اینجور بکوبی

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا گلزار چی شد

♫♫♫♫♫♫

یه دفعه بشین فکر کن به کارات

تهش منم برم کی میمونه باهات حیف من و تو و اون خاطرات

آخه مگه دلم بعد تو دل میشه آخه مگه رفتنت عادی میشه

من عاشق تو ، تو عاشق یکی دیگه

من واسه تو میمیرم توام واسه یکی دیگه

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد



 دانلود اهنگ جدید محمد رضا گلزار بنام چی شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی