دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم

masoud sahraee | سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

دانلود آهنگ میلاد بابایی بنام پیر شدم
اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم با کیفیت 320 – 128 همرا با متن آهنگ
Download New Music Milad Babaei _ Pir Shodam

Milad Babaei Pir Shodam دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم


 دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم


اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم

متن اهنگ میلاد بابایی پیر شدم

.

خیلی سعی کردم تو دل ِ تو جاشم
همیشه سعی کردم که بد نباشم
بعضی وقتا یه حرفایی شنیدم اما چیزی نگفتم
با اینکه باعث شد از چشت بیفتم
اگه نباشی تو تاریکه آسمون
یه ستاره‌ام ولی  غریب و بی نشون
اگه نباشی تو از همه سیر میشم
به هم میریزم و تلخ و دلگیر میشم..
یه مشت یادگاری

♫♫♫♫♫♫

اهنگ جدید میلاد بابایی پیر شدم

♫♫♫♫♫♫

عکسای دیواری
هنوز نگاه تو
تو یاد ِ من هست
صدای تو
خاطراتی که از تو و من میگه
از یادم نمیره تو ذهنم میمومنه
حسم به تو
با اینکه پیر شدم ولی یادت باهامه
تصویر تو هنوز تو ذهنم همون که میخوامه
اگه نباشی تو تاریکه آسمون
یه ستاره‌ام ولی  غریب و بی نشون
اگه نباشی تو از همه سیر میشم
به هم میریزم و تلخ و دلگیر میشم..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی