دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود فیلم جدید

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود رایگان فیلم 2017 جدید . فیلم سینمایی ایرانی . فیلم خارجی . سریال های ایرانی . سریال های خارجی جدید . برنامه کودک . انیمیشن های 2017 . دانلود با لینک مستقیم بصورت رایگان

دانلود موزیک ویدیو ادوین هوای تو

masoud sahraee | سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دانلود موزیک ویدیو جدید ادوین بنام هوای تو
موزیک ویدیو ادوین هوای تو با کیفیت عالی 1080p بدون تگ تبلیغاتی سایت
Download New Music Video By Edvin – Havaye To

a8dfadcbe7ed2d7ace6b8a897dcf8f96 دانلود موزیک ویدیو ادوین هوای تو

دانلود موزیک ویدیو ادوین هوای تو

موزیک ویدیو ادوین هوای تو

متن اهنگ ادوین به نام هوای تو

.

نمیخوام دور بشی دیگه از من
ما رو چون واسه همدیگه ساختن
عشقمو نذارش پای عادت
بعد از این خیالت دیگه راحت
هرچی شه تو دلم همیشه جاته

موزیک ویدیو ادوین هوای تو

شیرین ترین صدا صدای خنده هاته
ببین چطور دلم واسه تو میره
کسی جاتو واسم نمیگیره
دلم همش میکنه هواتو
دوست دارم حالت نگاتو
میشنونم همه جا صداتو
دلم همش میکنه هواتو
حال من خوبه پیش تو
نبینمت بده حالم

موزیک ویدیو ادوین هوای تو

میشنونم همه جا صداتو
من با توام با تو تا ته دنیا
خواب میبینم توی بیداری حالا
مال توام باهام نمونی حتی
یاد توام همیشه و همه جا
زندگیمو فقط پیش تو میخوام
با تو بودن مثه اینه که توی رویام
هرچی خوبه فقط واسه تو میخوام

.

World Premiere of Edvin’s Music Video “Havaye To” Coming Soon

.
Following the success of “Havaye To” song, Edvin’s captured one of this year’s new dance hits. And now Radio Javan will soon present to you the sexy, action-packed music video that Edvin has filmed just these past few weeks. The video is directed by Kasra Shojaei and features a thrilling and energetic peformance. Stay tuned for the exclusive premiere of “Havaye To” music video very soon on Radio Javan, and meanwhile enjoy the teaser

.

جهت حمایت از نما فیلم و ادوین عزیز این مطلب را به اشتراک بگذارید

موزیک ویدیو ادوین هوای تو … بزودی از نما فیلم

دانلود موزیک ویدیو ادوین هوای تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی